Кои са най-новите комуникационни механизми за промотиране на културните забележителности на София?
Проектът за обществено достъпен „четец“ на двумерно закодирана цифрова информация за мобилни устройства е част от кандидатурата на града като Европейска столица на културата през 2019. По програмата са изготвени още аватари, интернет банери и електронни флаш картички, както и 50 видеоклипа, в които редица известни личности отговарят на въпроса „Защо София?“.
Градът ни е интересен и богат на социо-културни ареали и събития, но информацията за всичко това „дреме скрита в аналогови справочници“, стана ясно на тематична кръгла маса, организирана наскоро от Института за европейски политики и Фондация Жар. Какви са преимуществата на матричния информационен код за жителите и гостите на града – сподели в интервю за Бинар Петър Кирков, ИТ експерт на проекта за QR код на София.