По време на карантината Мелъди Гардо трябва да остане в Париж. В профила си във фейсбук се обръща към слушателите си от цял свят да ѝ изпратят няколко секунди със себе си и близките си, които да използва в бъдещия си клип „От Париж с любов“. Песента е написана от родения в Париж бразилски композитор и китарист Пиер Адерн в една самотна нощ на 2016, когато е гледал бистрото отсреща и си е представял самотните сърца. Праща я на Мелъди, която нанася няколко промени в текста. Пеят я в „Блу Ноут“ в Нагоя през 2018 заедно с Филип Баден Пауъл, син на Баден Пауъл – друг голям бразилски музикант, живял и творил дълго в Париж. Клипът е видим само дни след излизането на официалния, в който авторството на Адерн странно как е пропуснато.
Мелъди решава да я запише в 2020 като пилотен сингъл към бъдещ свой албум, но тъй като няма оркестър, отправя покана към музиканти на духови и струнни инструменти, както и към арфисти да запишат партиите у дома си. Продуцентът ѝ Лари Клайн и композиторът и аранжор Винс Мендоса помагат за останалото и след кастинга нещата са изпратени за обработка на звукорежисьора Ал Шмит. Виждаме артистите в клипа заедно с поздравите на слушатели. Артистите, повечето от които в момента са без работа, получават възнаграждения като лондонски студийни музиканти. Избраниците са от САЩ, Норвегия, Армения, Южна Корея, Япония, Бразилия, Австралия. Видео-поздравите са с изгледи от Букурещ до Катманду и от Нормандия до Ню Йорк. Темата е малко по-кратка от изпълнението в Япония, но все така нежна и завладяваща. „Виждайки какво става по света, не можем да игнорираме нуждата си от любов… Желая посланието ми да обикаля света и да носи надежда – това, от което имаме най-много нужда, за да се почувстваме по-свързани помежду си“ – споделя артистката. От всяко излъчване, даунлоуд и стриймване се отделят средства за френския фонд за медицинските работници на първа линия в борбата с вируса „Да предпазим лечителите си“.
Мелъди вече започна от разстояние записите на новия си албум в студиото на „Бийтълс“, останало затворено необичайно дълго за 90-годишното си съществуване. Първият от поредицата оркестри, с които тя ще работи, е Кралският филхармоничен оркестър. Но връзката ѝ с Париж и с Франция като цяло остава много специална – далеч отвъд традиционния американски интерес към града-мечта. Още преди години тя има турнета в места като „Олимпия“ и обикаля комерсиалните джаз-фестивали, като освен френски парчета, прави кавъри от уърлд-музиката, с които да се хареса на широката публика, като горната ѝ версия на Сезария Евора.
Макар и недолюбвана от колеги – организатори на независими джаз-фестивали, тя е любимка на луксозните марки, както е видно и от горния ѝ клип с химна на Пиаф. Заслужава внимание и сесията ѝ в Замъка Ерувил, където множество световни музиканти гостуват и споделят творчеството си с една историческа забележителност, превърната в място за музикални поклонения: