Най-новата платформа на БНР – радио Бинар получи почетната грамота на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Отличието се присъжда с благодарност заради медийното партньорство на фестивала на рекламния бранш – ФАРА 2012. Чрез излъчването на програмата и галацеремонията медията пренесе фестивала на рекламистите в интернет. За първи път форумът се излъчваше на живо, като радио Бинар предаваше с 3 камери в HD формат.
Радостни сме, че на тринайсетото издание на ФАРА имахме лайфстрийминг на всичко случващо се тук на фестивала на рекламния бранш и че радио Бинар бе наш партньор, като направи видимо всичко, случващо се тук в „Албена“. Така и нашата скромна общност на рекламния бранш успя да навлезе и се пренесе в ерата на интернет, коментира Марсел Леви – председател на творческото жури на ФАРА 2012.
Българското национално радио получи почетната грамота на Българската асоциация на комуникационните агенции за медийно партньорство чрез най-новата си платформа, интернет радио Бинар. Чрез излъчването на програмата и галацеремонията на ФАРА, медиата за първи път пренесе фестивала на рекламния бранш в дигиталната среда.
Председателят на Управителния съвет на рекламните агенции Красимир Гергов коментира:
Има повече номинации, което означава, че има по-криейтив решения в бизнеса и очакваме повишение малко на рекламния пазар и тази креативност да стане още по-голяма, благодарение на по-големия бюджети, които ще дадат рекламодатели. Така че аз смятам, че всички в залата бяха днеска оптимисти за следващата година.
За първи път срещата на рекламните агенции се предава на живо в интернет. Преди това бе приоритет само на телевизиите. С нашата подкрепа ние показахме възможностите на най-новата платформа на БНР – първото интернет радио у нас – Радио Бинар, което е и радио, и телевизия, съчетаващо в себе си качествата на традиционната и социалната медия. Мисля, че след успешно демонстрирания потенциал на новата медия рекламодателите ще оценят нашето навлизане в новия цифров свят, който ще даде възможност на рекламата да създава нови форми и зрелищност, да се отвори и насочи към една нова публика – интерактивното поколение. Тук по време на фестивала на рекламните агенции ние искахме да покажем не само силата на новите техонолгии, които предлага радиото като най-гъвкавата медия с малки инвестиции и зрелищни резултати, но и да отправим предизвикателство към рекламния бранш да потърси и реализира новите форми и възможности – част от новия глобален интернет свят, заяви генералният директор на БНР Валери Тодоров, след като получи почетната грамота от председателя на УС на БАКА – Красимир Гергов.
На церемонията бяха присъдени по две първи награди в четири от категориите на конкурса. Победителите в 13-то издание на „ФАРА“ са общо 6.