Медиите на бъдещето

19/03/2015

„Много млади хора не търсят радиото като медия, в която да представят идеите си – те просто искат да открият платформа за тези си идеи, за мислите си. Понякога всичко започва от клипче във Vine, после се превръща във видео в Instagram, а след това се появява и в Youtube. И това се случва, защото авторът на клипа просто търси ответна реакция“, обяснява Джо Холанд.

Той категорично заявява, че бъдещите звезди в радиото не се появяват вече като продукт на самото радио – често са популярни в интернет например със свое видео, като вече имат сериозен брой почитатели. „А това означава и огромна аудитория, която може да се пренесе от интернет в радиото, благодарение именно на такива хора“, пояснява Холанд, ръководител на отдела „Визуализация“ в BBC.

Интернет-знаменитостите могат например да напишат съобщения в Twitter за свое предстоящо интервю в някоя радиостанция, а това моментално пренася аудиторията между медиите. И става дума не за десетки, а за милиони последователи в социалните мрежи. Именно от тях може да се възползват радио-програмите, като канят звезди от онлайн пространството. Холанд обяснява, че най-адекватният продукт в този аспект може да е колаборация от радио-, ТВ и интернет медии, като крайната цел да е именно медия, която може да се чете, слуша, гледа, а да има и интерактивността на интернет.

Това ли ще са медиите на бъдещето?

„Социалните медии вече са неразривна част от живота на съвременния човек“, подчертава Холанд и допълва, че именно социалният аспект и мултифункционалността на медиите в XXI-ви век ще ги издигнат на ново ниво както за потребителите си, така и за журналистите в тях.

от

публикувано на: 19/03/2015

БНР© 2020 Бинар. Всички права запазени.

Дуенде
  • Фънк Соул
  • БГ Поп
  • Пънк Джаз
  • Детското.БНР
  • Дуенде
  • Фолклор
  • Класика
В момента:
Следва: