Доколкото потребителските нагласи в САЩ са показателни за тенденциите на потребление в глобален мащаб, изследване на NPD сред аудиторията отвъд океана потвърди изместването на интереса към дигиталните радио формати. Любопитна е статистиката сред американците от 13 до 35 години и как те предпочитат да слушат радио. Данните са за последното тримесечие на миналата година.
Традиционното AM/FM радио остава най-слушаният формат – но само за 24% от тази демографска група, в сравнение с 23 на сто от останалите в същата група, които предпочитат интернет радио.
Като се вземе предвид растежът от 2% на годишна база и последният скок от 6% в полза на онлайн формата, анализаторите прогнозират, че интернет радиото ще задмине по слушаемост AM/FM ефира до края на тази година, ако вече не е реалност.
Научете повече в новините на „ТехноРадар“. Бъдете с предаването всяка събота от 18 до 20 ч.