Наричани още дедеци, дядовци, патриарси, тези от ранга на Куинси Джоунс не са толкова много, че да не предизвикват интерес и сред чадата, внуците и пра-поколенията, които се бяха събрали в Париж – едно от първите места извън родните му Щати, където името му става символ, не на последно място и заради работата му с вокалните магьосници от „Les Double Six“.
Концертът бе в познатата доскоро като Дворец Берси-Омниспорт, сега Арена Акор хотели – една от най-големите концертни зали за рок-събития наред със „Зенит“. Да, Куинси има общо и с рока, и най-вече с „Краля на Попа“ – Майкъл Джексън, и концертът по АРТЕ всъщност смело може да носи подзаглавие „Почит към Майкъл“. Седнал на кресло на сцената, церемониалмайсторът Куинси стана да дирижира финалната – в случая „алафранга“ представена като „Laisser les bons temps rouler“ {„Let the good time rolls“).
И едно уточнение – лично за мен, не маловажно. Въпреки, че в анотацията се споменава и джаз-версия на „We Are The World“, в редактираното видео (а и на други места) няма и следа от останалия в историята „детски“ проект на United Artists for Africa.