BG present days
В България сякаш преживяваме „ден за ден“ и от „избори до избори“. Животът ни е клиширан като това изречение. Политиците ни са клиширани и с „кеширани“ послания, които ни препъват на всяка крачка и на всяка следваща – дежа вю от бъдещето, за което вече дори не мечтаем.
Ако политиците не са в състояние да ни помогнат да си представим едно по-добро бъдеще, кой друг би могъл? Според създателите на #futureself за това трябва да разчитаме на технологичното пътуване на Orange напред във времето, където можете да се срещнете с бъдещото си Аз след 20 години.
Въпросът „На кого бихте повярвали, ако ви предскаже бъдещето?“ ви посреща в началото на промоционалното видео към новото дигитално изживяване. И отговорът му е – на вашия Бъдещ Аз.
Предсказано бъдеще
С #futureself, създаден в партньорство с Publicis Conseil (рекламна агенция, базирана в Париж) и Jam3 (световно известните дигитални дизайнери), Orange кани хората да участват в първото по рода си технологично пътуване, за да се срещнат и да говорят със себе си в бъдещето. Faceshift (софтуер за улавяне на мимиките на лицето) се използва при пресъздаването на гласовите мимики от актьори, които превръщат #futureself в съвсем ново онлайн изживяване.
След това комбинацията от 3D рендиране, технологична симулация за стареене, приложно-програмният API Google и графичната библиотека WebGL вдъхва „живот“ на Бъдещия Ти.
Готови ли сте да разговаряте със себе си? Тогава застанете в анфас пред уеб камерата на компютъра си.
Запитайте се нещо лично – за любовта, децата и парите ви през 2034 г., нещо по-странно, като какво ще стане с Джъстин Бийбър или броя на роботите във вашето семейство. Или пък най-откаченото – КОЙ? ще спечели предсрочните парламентарни избори в България през 2034-та. Ако изобщо това има значение.